Is je activiteit wel zichtbaar in de SamenGezond-app, maar heb je geen punten ontvangen voor je activiteit? Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Controleer allereerst:
- Zijn er actuele storingen bekend of is er een storing geweest?
- Is de routekaart goed en volledig overgenomen?
- Is er een realistische snelheid in de snelheidsgrafiek bij je activiteit?
Is er geen storing en klopt de routekaart en snelheid? Lees dan verder in dit artikel.
Let op: is je activiteit niet zichtbaar in de SamenGezond-app? Bekijk dan dit artikel voor mogelijke oorzaken.
Als je wel een muntjessymbool bij je activiteit ziet, maar je ziet je punten niet terug in je puntensaldo, dan doe je mee aan het Weekdoel óf zit je aan je puntenplafond.
Hulpmodules
Voor het oplossen van problemen met de synchronisatie van je externe tracker of app zijn hulpmodules beschikbaar. Deze vind je hier.
Is het probleem daarmee niet opgelost, dan adviseren we je contact op te nemen met de helpdesk van jouw externe tracker of app.
Goed om te weten: SamenGezond adviseert je altijd om bij voorkeur de interne tracker in de app te gebruiken. Eén van de redenen is dat wij storingen bij externe apps en trackers niet in de hand hebben, waardoor je activiteiten niet worden beloond. Wanneer je als gebruiker toch kiest voor het bijhouden van een activiteiten via een externe tracker is dat voor eigen risico. Gemiste punten en/of een niet behaald Weekdoel worden om die reden niet gecompenseerd.