Vanaf versie 3.3.2 is het probleem rondom activiteit 'niet verzonden' of 'niet verwerkt' opgelost. Klik hier om de app te updaten.
Als je een activiteit stopt, wordt deze eerst opgeslagen op je telefoon. Hiermee geef je opdracht om deze activiteit te versturen naar SamenGezond. Het vinkje bij je activiteit is oranje. Er staat een melding dat je activiteit wordt verwerkt/verzonden. Op dat moment is je activiteit dus nog niet doorgestuurd naar onze server.
Er is nu verbinding met internet (wifi of mobiel internet). Je activiteit wordt dan naar ons verstuurd. Zodra wij je activiteit ontvangen, wordt deze verwerkt in je Weekdoel. Het vinkje bij je activiteit is dan groen. Het duurt maximaal 48 uur voordat je activiteit is verwerkt. Log in de tussentijd niet uit!
Je ziet geen kaartje, maar de minuten zijn wel bijgeschreven bij je Beweegdoel?
Dat kan! Met de laatste update van onze app registreren we de starttijd en de stoptijd van je activiteit. Wordt je activiteit niet op tijd verwerkt, dan berekenen we met deze start- en stoptijd het aantal beweegminuten en schrijven deze bij voor je Weekdoel.
Dan nog even dit:
- Het helpt ons wanneer je je probleem ook direct meldt bij onze ontwikkelaars. Klik hiervoor onder de activiteit in de app op 'Meld een probleem' en geef aan dat je activiteit na 24 uur nog niet is verzonden. (let op: deze melding gebruiken we alleen voor analyse, niet voor persoonlijke hulp)
- Tip! Controleer je instellingen en stel, als dat nodig is, deze opnieuw in. En activeer de stappenteller als hierom gevraagd wordt. Het kan zijn dat jouw toestel instellingen terugzet of toestemmingen intrekt wanneer je opnieuw moet inloggen. Dit staat los van het verwerken van activiteiten, maar voorkomt onterecht afgekeurde activiteiten.
Je kunt nu zonder problemen weer aan de slag met de SamenGezond-app.