Lukt het niet om je telefoonnummer toe te voegen aan je persoonlijke gegevens? En heb je hier gelezen hoe het toevoegen moet?
Dan is dit meestal de reden dat het niet lukt:
- Je telefoonnummer is al gekoppeld aan een ander (oud) SamenGezond-account. Elk telefoonnummer kan maar aan één SamenGezond-account gekoppeld worden. Wat kun je doen?
- Koppel een ander telefoonnummer aan het account
- Verwijder je telefoonnummer van het andere account. Hoe je dat doet, lees je hier
- Je hebt je telefoonnummer verwijderd uit je account en wilt deze opnieuw toevoegen. Dat kan vanaf 30 dagen nadat je het telefoonnummer hebt verwijderd. Kan je niet zo lang wachten? Neem dan contact met ons op.
- Je hebt een fout gemaakt bij het invoeren van je telefoonnummer. Geen probleem. Verwijder het onjuiste telefoonnummer in je profiel volgens de stappen hierboven (punt 1). Je kunt nu het juiste telefoonnummer toevoegen. Hierna ontvang je een sms om te bevestigen.
- Je krijgt een foutmelding terwijl je je bezig bent met het toevoegen van je telefoonnummer. Sluit dan even je scherm af en probeer het opnieuw.
- Je ontvangt geen sms op het doorgegeven telefoonnummer. Controleer dan in je profiel nogmaals je telefoonnummer. Heb je per ongeluk je telefoonnummer verkeerd ingevoerd? Zie hierboven bij punt 4.