Het lukt je niet om in te loggen. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
- Je bent je wachtwoord vergeten.
- Je account is niet gevonden/bestaat niet.
- Je ontvangt geen e-mail van ons om je account te activeren óf om je wachtwoord opnieuw in stellen.
- Je hebt geen toegang meer tot je e-mailadres
Hieronder lees je hoe je dit zelf kunt oplossen.
Je bent je wachtwoord vergeten
Ga naar het inlogscherm en klik op wachtwoord-vergeten. Vul je e-mailadres. Je ontvangt dan een e-mail om je nieuwe wachtwoord in te stellen.
Je ontvangt geen e-mail van ons om je wachtwoord opnieuw in stellen
Heb je langer dan 1 jaar geen gebruik gemaakt van SamenGezond? Of heb je niet binnen 8 dagen je aanmelding bevestigd? Dan wordt je account door ons verwijderd. Je ontvangt in dat geval ook geen e-mail wanneer je je wachtwoord opnieuw aanvraagt. Dat doen we voor jouw privacy. Je oude account kan niet meer worden gevonden. Dat betekent ook dat de punten die je had gespaard zijn komen te vervallen. Deze kunnen niet worden hersteld.
Maak een nieuw account aan via deze link. Welkom terug bij SamenGezond!
Je ontvangt geen e-mail van ons om je account te activeren
Heb je je korter dan 8 dagen geleden aangemeld voor SamenGezond? Dan is de activatiemail mogelijk beland in je spam/ongewenste mail. Controleer deze mappen.
Je hebt geen toegang meer tot je e-mailadres
Ben je in het afgelopen jaar actief geweest met SamenGezond met een e-mailadres dat je nu niet meer gebruikt? Bijvoorbeeld omdat je provider is gestopt of omdat je een zakelijk mailadres gebruikte, maar daar niet meer werkt? Maak een nieuw account aan via deze link. Geef daarna het oude e-mailadres aan ons door. We helpen je met een passende oplossing.