Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van SamenGezond Hulp Helpcenter
  1. SamenGezond Hulp
  2. Webshop

Webshop

In de SamenGezond webshop kun je veel verschillende producten bestellen. Je punten leveren altijd korting op. Sommige producten betaal je alleen met je verdiende punten. Alle andere producten kun je met korting bestellen. Je kunt de webshop bereiken via de app (Profiel/Webshop en Punten) of via de website van SamenGezond. Lukt het niet om je bestelling te doen of heb je een andere vraag over een besteld product? Dan vind je hier je antwoord.

  • Hoe kan ik bestellen in de webshop?
  • Mijn bestelde product is nog niet bij mij bezorgd
  • Ik heb mijn kortingsbon, cadeaubon of voucher niet ontvangen
  • Ik wil een ontvangen product terugsturen
  • Heb ik garantie op mijn bestelde product?
  • Hoe zie ik of mijn bestelling goed is gegaan?
  • Ik moet mijn telefoonnummer koppelen om te bestellen
  • Ik kan mijn telefoonnummer niet toevoegen aan mijn persoonlijke gegevens
  • Kan ik korting krijgen op mijn bril?
  • Ik ontvang geen e-mails van de Gezond Gewicht Coach
  • Hoe bestel ik de Gezond Gewicht Coach als verzekerde van Menzis Leefkracht Collectief of PMA?
  • Hoe declareer ik de Gezond Gewicht Coach?
  • Kortingsbonnen, cadeaubonnen en vouchers inleveren
  • Hoe wissel ik mijn SamenGezond cadeaubon in?
  • Ik kan mijn SamenGezond cadeaubon niet inwisselen
  • Kan ik een bestelling annuleren?
  • Ik wil de korting op mijn aanvullende verzekering bestellen
  • Ik zie geen barcode op de HEMA-cadeaubon
  • Aanbod en prijzen in de webshop
  • Naar SamenGezond.nl